Loving Wien!





Grandios! Magnific! Maiestros! Acestea sunt primele cuvinte care in vin in minte cand ma gandesc la Viena. Mi-am dorit de mult sa vizitez frumoasa capitala, dar nu mi-am imaginat ca voi fi atat de fascinata de aceasta. M-am indragostit iremediabil de oras!
Acolo totul mi s-a parut extrem de frumos, de la grandoarea si detaliile arhitecturale ale cladirilor pana la oameni. Daca v-ati intrebat vreodata "Where do the lovely people come from?" raspunsul este "from Wien!". M-am simtit foarte bine inconjurata de oameni civilizati, relaxati si foarte bine organizati, oameni care nu se imping, nu se imbulzesc, nu tipa, nu se baga si se scot din diverse orificii (if you live in Romania you know what I mean). Toti parca traiesc intr-o armonie perfecta. Cu asa organizare nu ma mir ca au condus un imperiu.
Este, cu siguranta, un oras in care mi-ar placea sa locuiesc. Plimbandu-ma pe Mariahilfer Strasse si oglindindu-ma in vitrina Chanel, nu am putut sa nu ma gandesc: "Cum ai putea sa nu fii fericit inconjurat de atatea locuri frumoase?".
Viena e un oras in care nu ai nevoie sa visezi la alte locuri minunate si indepartate pentru ca el, in sine, este un loc miraculos. Aici iti poti permite sa fii atat cu picioarele pe pamant cat si boem. Tot ceea ce te inconjoara te indeamna spre creativitate. Probabil de aceea toate marile genii ale muzicii clasice s-au adunat aici.
Am colindat strazile in lung si-n lat si nu ma putut satura sa admir minunatiile orasului.
...
Dar, e timpul sa vorbesc si despre motivul care m-a adus la Viena: concertul U2. Cand am intrat pe Ernst Happel Stadion imi repetam in minte:"Oh, my Good I'm here... I'm here!". Iar cand membrii trupei au in intrat pe scena a fost un moment memorabil! Pe langa scena absolut imensa si spectaculoasa, m-a impresionat faptul ca spectacolul parea foarte personal. Nu cantau doar de dragul de a canta sau pentru a lua niste bani. Cantau pentru noi, cei din public si cu o foarte mare pasiune. Am trait intens fiecare clipa a concertului. Despre luminite, culori, efecte nu cred ca mai are sens sa discut, totul a fost spectaculos, demn de artistii de pe scena si de mirificul oras in care ne aflam.

Comments