Despre cocuri




La sugestia unei prietene dragi care imi citeste blogul (deci ma citeste cineva:P) azi am decis sa dezbat un alt subiect din viata de zi cu zi, un fenomen pe care l-am observat si pe strazile Vienei.
Exista un anumit gen de domnisoare pe care, cu siguranta, le-ati vazut pe strada, in magazine, cafenele, foarte aranjate, bine imbracate, cu gust, finute si cu un element care le "defineste" tinuta: un coc foarte prost prins, mult prea lejer, lasat sa atarne cumva din crestetul capului. Now what's with that???
Intr-o prima faza, domnitele impresioneaza prin hainele frumos potrivite. Tinuta este clar foarte elaborata si in tendinte. Si atunci de ce arata de parca au plecat de acasa si au uitat sa se pieptene? Adica eu port un astfel de "coc" cand stau acasa in tinuta de scandal sau cand dorm. Se poarta look-ul "abia m-am trezit"? Nu-i pacat de hainele dragute si timpul petrecut in oglinda ca sa arati de parca acum te-ai ridicat din pat? Newsflash girls: Whatever kind of look you were going for, you missed.
Dezbatand subiectul, o alta prietena a gasit o posibila explicatie. Se spune ca un look reusit este atunci cand lucrezi la el, esti atenta la detalii, dar arati de parca nu ti-ai facut nimic. Ok, de acord, un look care arata cat mai natural este foarte apreciat. Ar trebui sa presupun ca domnitele despre care povestesc muncesc ore in fata oglinzii la cocul respectiv? Adica mai nou trebuie sa depui efort ca sa arati ca naiba?

Nu ma intelegeti gresit, mie imi plac cocurile, dar unele ceva mai elaborate, nu doar niste suvite innodate in varful capului si lasate sa atarne vai de capul lor.
Uite ce cred eu ca este un coc frumos si lejer plus inca ceva idei.
Enjoy!

Later edit: pozica :D.

Comments

  1. Se pare ca nu ai o parere prea buna despre cocuri, desi ele sunt destul de perfecte pentru o tinuta business, iar in randul mireselor le intalnim destul de des.
    Cateva suvite rebele nu inseamna ca nu ai avut timp sa te aranjezi, pur si simplu ele exista acolo pentru naturaletea ta :)

    ReplyDelete
  2. Ai inteles gresit Andreea, imi plac cocurile chiar mult si am specificat asta la sfarsit, dar sunt unele care nu arata tocmai a cocuri. Probabil nu stii exact la tip de look ma refer. Din pacate nu am gasit o poza reprezentativa. O sa mai caut si o sa o postez ca sa inteleaga toata lumea :).

    ReplyDelete
  3. Bun subiect!Chiar zilele trecute ma uitam la o domnisoara de genu si nu intelegeam ce legatura are cocul ei cu tinuta pe care o avea. Cum ai spus si tu probabil a uitat sa se pieptene inainte sa plece de acasa. Si odata ce am vazut-o pe respectiva parca tot mai multe in sar in ochi. In primu rand nu oricui ii sta bine cu un coc de genu. Astfel de coc e binevenit la o plimbare prin padure, la o cabana, imbracat in chestii comode si sport. Parerea mea, cum se spune...

    ReplyDelete

Post a Comment