About Twilight





Anul trecut am vazut prima data Twilight si, recunosc, mi-a placut :D. Yes, I'm one of those people :D. Nu pot spune ca am fost profund impresionata, dar e un film frumos care merita vizionat intr-o dupa-amiaza linistita.
Azi, mda abia azi, am vazut si partea a doua a trilogiei: New Moon. Mi-a placut un piculet mai mult decat prima. Iata si concluziile mele:
- Desi ideea in sine e veche: vesnica batalie intre vampiri si varcolaci; si dragostea mai mult sau mai putin posibila dintre un vampir si o muritoare, povestea e frumoasa si reuseste totusi sa aduca ceva nou si original. Initial am crezut ca filmul e supraestimat, dar acum cred ca merita toata aprecierea.
- La inceput, ambele filme se cam pierd in detalii. Tu, ca privitor, tot astepti sa vina partea palpitanta, astepti ceva mai multa actiune. E drept ca vine si actiunea si adrenalina si vei constata ca a meritat asteptarea.
- Per ansamblu, scenariul e foarte dramatic. Personajele isi traiesc atat de intens iubirea, despartirea, regasirea etc incat ai impresia ca faci parte din poveste si ai vrea sa nu o mai lasi pe fata aia sa se chinuie si sa o trimiti la terapie.
- Desi povestea e complexa si minunat scrisa, trebuie sa remarcam esentialul: exemplarele masculine din filmul asta iti iau ochii!
In prima parte cel care frapeaza este Edward Cullen (Robert Pattison), bineinteles! N-ai cum sa nu fii fascinata de privirea lui misterioasa, de vocea care te hipnotizeaza sau de chipul sculptat parca in marmura alba... deci n-ai cum!:D
New Moon, insa, ne prezinta, spre deliciul nostru, un nou "mascul feroce" in personajul lui Jacob Black (Taylor Lautner). O daaa! Cel mai frumos "detaliu" este ca varcolacul nostru apare la bustul gol jumatate din film... si ce bust, mai mai! Prima parte nu as mai avea rabdare sa o revad, dar la New Moon cred ca m-as mai uita o data... din motive obiective, bineinteles :D
Deocamdata astept sa savurez si partea a treia- Eclipse si revin cu noi impresii.
Pana atunci uite unde puteti viziona filmele online gratis:
Twilight
Twilight Saga: New Moon
Twilight: Eclipse

Enjoy!;)

Comments