Ati vazut "Burlacul"?


Am tot auzit de "emisiunea" asta si azi m-am lovit de ea. Daca va amuza prostia umana you gotta watch this.
Subiectul: o adunatura de papitoance incearca sa cucereasca "burlacul" interpretat de nimeni altul decat Catalin Botezatu. Va puteti imagina cat de implinite se simt ele, cat au visat la aceasta oportunitate? :)) Initial mi-am imaginat niste top modele super tunate. Dar, pentru ca traim in Romania, individele sunt unele mai dizgratioase, mai usuratice, mai toante, mai prost imbracate, mai incoerente decat celelalte.
De remarcat este si faptul ca Mr. Botezatu purta mai mult machiaj decat fetele. In lumina reflectoarelor parea un mic extraterestru cu fata carbonizata. Pacat! pana in prezent aveam un oarecare respect pentru el ca si om, ca si designer. Probabil "criza varstei de mijloc" isi face simtita prezenta si la el...
Faza funny, una din concurente relata ca ea a stiut inainte de emisiune ca Botezatu va fi "burlacul" pentru ca Dumnezeu a anuntat-o intr-un vis. Seriously?
Nu sunt curioasa cum va decurge this freak show, un episod mi-a ajuns.
P.S. Bote este acum Tila Tequila de Romania... cred ca nici el nu e sigur de orientatrea lui sexuala.

Comments