Time goes by


Cu putin timp in urma am iesit la o cafea cu doua foste colege de liceu. Mare bucurie si multe vesti de impartasit. Printe povestioare si amintiri mi-am dat seama cat timp s-a scurs si parca nu-mi venea sa cred...
Azi am acelasi sentiment privind la niste fotografii a caror poveste o cunosc. Nu pot sa nu realizez cat de mult s-a schimbat viata mea, cat de mult m-am schimbat EU. Lucruri care, in trecut, contau si mi se pareau firesti, azi parca nici n-au fost. Indivizi pe care, la un moment dat, credeam ca ii cunosc, acum imi par niste straini. Nu am sesizat ca a trecut timpul pe langa mine. Unde eram atunci si unde ma aflu acum? S-au intamplat atat de multe lucruri incat azi totul pare un vis. Existau persoane fara de care nu-mi imaginam existenta si persoane care n-am crezut ca vor face vreodata parte din viata mea. De-a lungul timpului am luat decizii si am facut lucruri pe care nu preconizam ca le voi face. Mi-am schimbat radical viziunea asupra lumii si, cel mai important, m-am schimbat eu. Azi nu ma mai regasesc in acea "eu" din trecut. Persoana aceea imi pare un personaj dintr-o opera dramatica. Astept sa vad cum se continua povestea, cum va decurge schimbarea...

Comments