VibeFm vs OneFm



Cu mai bine de doi anisori in urma am descoperit OneFm, mi-a placut si am inceput sa ascult....like all the time. Apreciam foarte mult faptul ca era doar muzica buna fara vorbarie.
Booon, dar asta s-a schimbat. Azi la OneFm mai mult se vorbeste decat sa pune muzica, deci au o bulina neagra ( la 3 buline negre acumulate e de rau:D). In plus muzica buna de la inceput a disparut. In prezent totul suna foarte comercial. Nu mai poti face diferenta intre OneFm, Zu sau ProFm. E aceeasi muzica peste tot. Deci au inca o bulina neagra. Nici nu mai discutam despre concursurile gen "Miss OneFm" unde toate pitzi si-au trimis pozele. La un moment dat, daca te uitai pe site-ul lor nu stiai daca esti pe OneFm, Hi5 sau Facebook. Eu le dau inca o bulina neagra. Cate buline negre s-au strans? 3=OUT! Sorry OneFm, dar esti prea comercial!
Spre bucuria mea, recent am inceput sa ascult VibeFm. Ma incanta, ma relaxeaza si imi amiteste de OneFm in vremurile bune. Pentru asta ii acord o bila alba, deci e de bine. Dar inca nu ma pronunt in privinta lui. Mai astept, mai ascult...

Comments