"Designer dress"

Cu ocazia unui frumos eveniment la care am luat parte cu o luna in urma, m-am lovit de problema esentiala a noi fetelor... "Eu cu ce ma imbrac?" si urmatoarea replica (in fata dulpului plin cu articole de imbracat) "Eu nu am haine!" :)) Mereu ma distreaza sa spun asta :)).
Booon, cu aceasta "problema" pe cap mi-am pus intrebarea daca sa imi cumpar  sau sa imi fac la comanda o rochie.... Hmmm, grea decizie, pentru ca timpul era fosrte scurt. 
Alegerea a fost sa apelez la croitoreasa mea preferata care sa ma ajute cu rochita ideala. Pot sa spun ca a fost o decizie inteleapta. 
Am observat ca prefer asa, decat sa colind magazinele in cautarea rochiei perfecte, fapt care, de obicei, ma oboseste. 
In primul rand, mie nu-mi place sa caut ceva anume in magazine, sa stau sa ma gandesc daca se asorteaza sau nu cu accesoriile, sa nu gasesc marimea mea si apoi sa ma trezesc ca mai au inca trei fete aceeasi rochie, bluza etc. Mda, stiu, sunt individualista :P.
Hainele facute la comanda au avantejele lor:
- eu aleg modelul, culoarea, materialul; 
- sunt facute exact pe masura mea; 
- detaliile sunt asa cum imi doresc; 
- pot fi modificate in cazul in care ceva nu e ok; 
- designerul mea joaca si rol de consilier.... 
- si, foarte important, nu mai are nimeni rochia mea :)). 
In plus, imi place sa merg la probe, sa urmaresc evolutia rochiei si sa ma bucur ca un copil la final. 
Dezavantajul in acest caz... e greu sa gasesti pe cineva care chiar se pricepe la asta si sa faca lucrurile exact asa cum cere "clientul/a".
Din fericire, eu sunt incantata de al meu "designer personal"... dupa cum se poate observa mai jos ;).
Intr-un viitor apropiat, va arat poze si cu cea mai noua creatie by Mona. ;)

Hugs & kisses


Comments