Sarbatori Diferite - Impresii

V-am zis eu ca sarbatorile de anul acesta vor avea un aer diferit... Si am avut dreptate. :))
Stiti filmele acelea in care familia se reuneste cu diverse ocazii si de obicei lucrurile iau o intorsatura aiurea? Noah, cam asa a fost si la mine. :)) Partea buna este ca am revazut o parte din oamenii dragi din viata mea si a uitat Doamne-doamne de mine la povesti... Felt really good!
Partea aiurea este ca, de obicei, cand clanul se reuneste, lucrurile nu au cum sa fie in totalitate ok. Toata lumea vrea ceva, toata lumea are ceva de zis... Dar si aici exista o latura buna: nu m-am plictisit, n-aveam cum! :))
Toate ca toate pana la mancare... Eu nu o sa inteleg niciodata de ce oamenii se dau peste cap de sarbatori sa gateasca pentru doua zile cat pentru doua saptamani. Si nici nu concep sa nu gust din toate bunatatile pana in ziua de Pasti. Mama imi dadea peste manuta daca ma apropiam de drob sau prajituri, yummi! Fiind pofticioasa de felul meu, a fost crima si pedeapsa toate povestea cu mancarea. :))
Dupa trei zile de "distractie", m-am intors acasa unde e liniste si pace, incredibil! :))




Voi cum v-ati petrecut  ultimele zile?

Good night!

Comments