Thursday, November 22, 2012

Me and my friends: Meet Andra

Postul asta este special... Postul acesta e cu dedicatie.
Azi va fac cunostiinta, mai mult sau mai putin oficial, cu una dintre prietenele mele dragi: Andra. 
Ideea mi-a venit din mai multe motive... Unul din ele a fost faptul ca avem amandoua acelasi prenume si nu ar fi frumos sa creada lumea ca Andra este, de fapt, cealalta parte a personalitatii mele :)).

Si acum devenind seriosi...
Primul motiv: Andra este fanul meu numarul 1. Cred ca a fost prima persoana entuziasmata de micul meu blog.
Entuziasmul a fost atat de mare incat, cu putin timp in urma, Andra s-a autoproclamat "impresarul" meu :)).
Uneori are mai multe idei decat mine si de cele mei multe ori ma inspira... cam ca si acum :D.
Un mic exemplu este tentativa mea de rubrica Look of the week, remember that?...
Un alt motiv ar fi Andra mea este talentata si are si un blogulet care sa demonstreze asta: Day by day. Her life in pictures looks great, right? I'm a fan! ;) Si acum ghici cine este omul din spatele aparatului de fotografiat pentru o buna parte din pozele de pe blogul meu?...
Un aspect foarte important este faptul ca Andra reprezinta jumatatea colorata din GuPa Outlet. Cealalta jumatate este reprezentata de black & white Oanade care nu aveam cum sa uit. :-*  Mda, fetele mele sunt puse pe fapte mari!

Eu raman la ideea pe care am mai transmis-o: Thank God for friends and fashion!

Hugs & kisses ;)
Just her

The red hat
My personal favorite picture 


1 comment:

  1. Thank you Teo pentru un post mult prea cute!
    Si acum ca sunt oficial "impresarul", anunt ca de maine ne punem pe treaba :p

    ReplyDelete