Tuesday, November 16, 2010

Rubrica noua: Look of the week


Thank God for friends and fashion!... am mai spus-o si o repet...
De aici si ideea pentru o noua rubricuta: "Look of the week"... cu poze ale prietenelor mele stylish ;).
Acestea fiind spuse, azi v-o prezint pe Andra, care imi este o prietena draga al carui stil vestimentar il admir si apreciez mereu. Ea m-a inspirat, asa ca primul post ii este dedicat :D.
De ce imi place look-ul Andrei? In primul rand, are un aer tomnatic. Se incadreaza perfect in peisaj si in perioada in care ne aflam, datorita culorilor.
In al doilea rand, totul se armonizeaza perfect in tinuta. La o privire superficiala, piesele vestimentare luate separat sunt par foarte diferite. Puloverul lung bej, bluza albastra, esarfa mov si jambierele albe, privite individual, pot parea din alte filme. Impreuna, insa, alcatuiesc un look foarte foarte chic.
Personal, imi place foarte mult puloverul lung accesorizat cu o curea in talie. Il consider ideal intr-un look casual-chic si este prietenul meu atat intr-o zi calduta de toamna, inlocuind geaca, cat si iarna cand va fii friiiig, brrr!

Multumesc din suflet, Andra!
Hugs & kisses!

Later edit: o piesa in ton cu noua rubrica- Something new.

No comments:

Post a Comment